Codul de conduita

    Codul de Conduita al Grupului Generali a fost aprobat de Membrii Directoratului ai Assicurazioni Generali S.p.A, in data de 14 decembrie 2012 si inlocuieste Codul Etic al Grupului Generali.

    Codul de Conduita se aplica tuturor angajatilor Grupului Generali, inclusiv membri ai organelor de supraveghere si de gestionare. In plus, partile terte (consultanti, furnizori, agenti, etc), care actioneaza in numele Grupului sunt asteptati sa adere la principiile stabilite in Cod.

    Codul de Conduita stabileste standarde minime de comportament care trebuie respectate si ofera norme specifice de conduita in ceea ce priveste urmatoarele aspecte: promovarea diversitatii si a incluziunii, active si date de protectie a afacerii, conflicte de interese, anti-frauda si anti-coruptie, informatii financiare si rapoarte interne, anti-spalare de bani, anti-terorism financiar si sanctiuni internationale.

    Codul de Conduita a fost tradus in toate limbile tarilor in care Grupul isi desfasoara activitatea.

    Raportarea problemelor si a comportamentului necorespunzator

    Puteti raporta la nivel local precum si la nivelul Grupului practici si conduite care sunt, de buna credinta, considerate – chiar si potential – drept necorespunzatoare sau contrare legii, Codului de conduita, Regulilor Grupului sau altor politici interne (de exemplu: discriminarea, hartuirea, coruptia, frauda, etc.).
    Pentru a primi raspunsuri prompte sunteti incurajati sa utilizati in primul rand canalele locale de raportare.

    Rapoartele pot fi depuse la:

    - Canale locale:
    Prin email:  conformitate@fata-asigurari.ro
    Prin posta: B-dul. Natiunilor Unite nr. 4, Bl. 107, Et. 2, Ap. A2-B2, Sector 5, Bucuresti – cod postal: 050122

    Canalele Biroului Central al Grupului:
    Prin email:  concerns.co@generali.com
    Prin posta: Compliance – Business Integrity – Piazza Cordusio 2, 20123 Milano, Italy

    Acuzatii sau interese care implica probleme de Financiar, Audit si Contabilitate, Banci, Anti-Frauda pot fi raportate, de asemenea, catre Group Compliance Helpline, furnizata de GCS Compliance Service Europe Ltd (o sucursala a Navex Global):
    - Prin formularul web disponibil la www.compliancehelpline.generali.com

    Rapoartele trebuie sa fie detaliate in mod corespunzator in privinta descrierii circumstantelor pretinse a fi incalcate. Reclamatiile fara detalii suficiente nu pot fi luate in considerare.

    Desi, in cazul in care este permis de legislatia locala, rapoartele anonime sunt permise, Grupul considera ca ancheta oricarui raport va fi mai eficienta daca este cunoscuta identitatea persoanei care depune raportul. De aceea Grupul incurajeaza reclamantii sa isi dezvaluie identitatea.

    Rapoartele, precum si datele privind reclamantii si persoanele invinuite, vor fi tratate confidential si manipulate cu cea mai mare discretie si in conformitate cu reglementarile de confidentialitate in vigoare.

    Grupul interzice cu strictete represaliile impotriva oricarei persoane care raporteaza cu buna credinta, indiferent pe cine implica raportul.

    Va rugam sa retineti ca aceste canale nu ar trebui sa fie utilizate pentru a prezenta preocuparile clientilor cu privire la produsele sau serviciile oferite de companiile Grupului, deoarece acestea ar trebui sa fie comunicate prin canalele adecvate, specifice, in conformitate cu dispozitiile prevazute in documetele contractuale in cauza, in conformitate cu legislatia locala.

    Descarca materiale adiacente:
    Cod etic 10/2013
    Nota privind confidentialitatea datelor

compl